Zwroty

Zwracany/e produkt/y należy solidnie zapakować oraz zabezpieczyć na czas transportu. Do paczki ze zwracanym produktem, dołączyć wypełniony formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość, a następnie przesyłać na adres Sklepu Internetowego PRYMUSAGD.PL

  • Towar zakupiony w Sklepie Internetowym PRYMUSAGD.PL można zwrócić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki.
  • Paczkę zwrotną można nadać w dowolny dla Państwa sposób (z pominięciem Paczkomatu) dołączając do niej formularz zwrotu (POBIERZ FORMULARZ).
  • Adres Sklepu Internetowego PRYMUSAGD.PL: Kowalanka 24, 26-625 Wolanów
  • Koszt odesłania towaru pokrywa zwracający, natomiast Sklep Internetowy PRYMUSAGD.PL po otrzymaniu produktu niezwłocznie (nie później niż w terminie 14 dni) zwróci należność na konto bankowe wskazane w formularzu odstąpienia od umowy.
  • Paczki przesłane na adres Sklepu Internetowego PRYMUSAGD.PL za pobraniem nie zostaną odebrane.
  • Głównym warunkiem odstąpienia od umowy jest odesłanie produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkowania poza śladami wynikającymi z rozpakowania produktu z oryginalnego opakowania, sprawdzenie jakości rzeczy poprzez dotyk, a także stwierdzenie braku istnienia mechanicznego uszkodzenia czy usterki produktu.
  • W przypadku, gdy mają Państwo problem z nadaniem przesyłki prosimy o kontakt z BOK: telefonicznie: 791-707-016, 791-020-258 lub mailowo: sklep@prymusagd.pl, postaramy się pomóc.



Reklamacje

Procedura reklamacji zakupionego towaru:

  1. Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej następuje z chwilą otrzymania przez Sklep Internetowy PRYMUSAGD.PL zgłoszenia Konsumenta o stwierdzeniu wady, niezgodności towaru z umową oraz otrzymaniu przez Sprzedającego reklamowanego towaru.
  2. Formularz reklamacyjny należy pobrać ze strony (POBIERZ FORMULARZ), wydrukować i wypełnić, następnie przesłać na adres e-mail: reklamacje@prymusagd.pl oraz dołączyć do przesyłanej paczki.
  3. W przypadku, gdy Konsument po odbiorze przesyłki kurierskiej stwierdzi wadę zamawianego produktu (np. wgniecenie, pęknięcie, rozbicie) jest proszony o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Protokół szkody firmy kurierskiej będzie bowiem podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.
  4. W przypadku, gdy Konsument przy odbiorze przesyłki dostarczonej za pośrednictwem firmy InPost stwierdzi wadę proszony będzie o wykonanie zdjęcia poglądowego wskazującego wadę towaru. Zdjęcie wykonane przez Konsumenta wraz ze spisanym formularzem reklamacyjnym będzie podstawą do rozpoczęcia procedury reklamacji wynikającej z uszkodzenia produktu w trakcie dostarczania przesyłki.
  5. Po otrzymaniu przez nas formularza reklamacyjnego wraz z wymaganymi dokumentami skontaktujemy się z Państwem, w celu uzgodnienia terminu odbioru reklamowanego towaru przez kuriera (zlecenie odbioru paczki wyłącznie po stronie Sklepu Internetowego PRYMUSAGD.PL)
  6. Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia reklamowanego towaru do siedziby Sklepu Internetowego PRYMUSAGD.PL
  7. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie przez producenta reklamowanego produktu, Sklep Internetowy PRYMUSAGD.PL niezwłocznie odeśle naprawiony lub wymieniony towar na koszt Sklepu Internetowego PRYMUSAGD.PL na adres podany w formularzu reklamacyjnym.
  8. W sytuacji gdy wymiana produktu na nowy nie będzie możliwa Sklep Internetowy PRYMUSAGD.PL zaproponuje Państwu wymianę na inny produkt z oferty Sklepu Internetowego PRYMUSAGD.PL lub zwrot należności na rachunek bankowy podany w formularzu reklamacyjnym.
  9. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Oddział w Radomiu, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.



Dodatkowe informacje:

  • Każda reklamacja Klienta rozpatrywana jest indywidualnie.
  • Reklamowany towar powinien być odpowiednio zabezpieczony, tak by nie uszkodził się podczas transportu. Owinięty folią, papierem i włożony do kartonu tak by nie mógł się przemieszczać wewnątrz opakowania.
  • Do przygotowanej paczki prosimy włożyć wypełniony formularz reklamacji z danymi adresowymi oraz kopię dowodu zakupu (jeśli nie posiadają Państwo dowodu zakupu prosimy o wcześniejszy kontakt w celu przesłania Państwu duplikatu dowodu zakupu - prosimy o przesłanie zapytania i podanie numeru zamówienia).
  • Przed wysłaniem reklamowanego towaru prosimy o kontakt w celu umówienia dnia odbioru reklamacji przez naszego kuriera.